Page 2 of 3

Re: BerettaFest 2011 Caravan

Posted: Mon Jun 06, 2011 12:21 pm
by Cliff8928
Be there Wednesday....

Re: BerettaFest 2011 Caravan

Posted: Tue Jun 07, 2011 10:33 pm
by tkims117
Hey when you guys pass through illinois on thursday I'll join ya on the cruise! Just let me know when and where you'll pass through

Re: BerettaFest 2011 Caravan

Posted: Wed Jun 08, 2011 9:33 am
by snowblindburd
Yeah I'll have to see exactly which way we are going through. My guess is we're going down on 90 and taking the bypass around Chicago. Either way it will prolly suck going through there lol. I'll try to keep ya updated.

Re: BerettaFest 2011 Caravan

Posted: Wed Jun 08, 2011 3:37 pm
by tkims117
Yea its going to suck regardless but he traffic isnt bad at 10am on thursdays so if you wana shoot for before that but after the 8-9am rush hour it would b best

Re: BerettaFest 2011 Caravan

Posted: Wed Jun 08, 2011 9:19 pm
by snowblindburd
Yeah, I'm not sure what time Erin and Brett want to leave exactly. But I'll try to figure out which way we are going so that we can try to meet up. I can PM you my phone number if you'd like.

Re: BerettaFest 2011 Caravan

Posted: Wed Jun 08, 2011 10:45 pm
by Chad91GTZ
Well I'd like to leave as early as possible. But 6 from Stevens Point puts you in rapids at 630, and in Chicago around 11.

Re: BerettaFest 2011 Caravan

Posted: Thu Jun 09, 2011 12:06 am
by tkims117
Sure pm me, well figure it out. Is going to take about an hour and a half from chi to indy.

Re: BerettaFest 2011 Caravan

Posted: Thu Jun 09, 2011 12:08 am
by KFLO 93 GT
In two weeks, give or take an hour or two, we should be pulling into the hotel parking lot.


I CAN'T WAIT! :sparta:

Re: BerettaFest 2011 Caravan

Posted: Thu Jun 09, 2011 12:11 am
by Chad91GTZ
Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Re: BerettaFest 2011 Caravan

Posted: Thu Jun 09, 2011 12:49 pm
by tkims117
I second the Ahhhhhhhhhh!

Re: BerettaFest 2011 Caravan

Posted: Sat Jun 11, 2011 10:37 am
by Travelor
Chad91GTZ wrote:Hey when do Mike and Patrick leave for Bfest? You guys spend the whole week there or what?



Who, me and Pride?

Eh.. Wednesday at some point with Cliff I believe.

Re: BerettaFest 2011 Caravan

Posted: Sat Jun 11, 2011 8:01 pm
by Chad91GTZ
Travelor wrote:
Chad91GTZ wrote:Hey when do Mike and Patrick leave for Bfest? You guys spend the whole week there or what?



Who, me and Pride?

Eh.. Wednesday at some point with Cliff I believe.



Yes you guys. Next year I would like to get there a day or two early, was just curious when you guys leave. I live right down the road from yall.

Re: BerettaFest 2011 Caravan

Posted: Tue Jun 14, 2011 7:37 pm
by snowblindburd
So, Wisconsin-Minnesota caravan folks, my friend from Tennessee said that if I took 39 down to 74 and cut over that way I'd only have to pay the 1 dollar toll by Rockton. It would be about 30 mins longer of a drive to Indianapolis, but we'd avoid Chicago and the tolls. I guess it depends on if we're meeting anyone in Chicago and who all is going with. I just remember the tolls where annoying when we went up to GLD last year. Just don't wanna lose anyone. Input?

Re: BerettaFest 2011 Caravan

Posted: Tue Jun 14, 2011 9:42 pm
by tkims117
I think the only ppl in chi are me and erich so you guys don't have to come through if you can avoid it

Re: BerettaFest 2011 Caravan

Posted: Tue Jun 14, 2011 9:45 pm
by snowblindburd
Are you going to be driving down to Bfest with Erich? I don't wanna leave you high and dry, but those damn tolls lol. I mean I have an iPass I can use but that just ends up breaking up the group.